expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

الخميس، 12 مارس 2015

طلب صداقة

انا سبت التابلت و قمت فتحت الكمبيوتر الغتت البطئ لاتمكن من مشاهدة الفيديو الاخير ..... و لمن حاولت اعلق اكتشفت ان التعليق (لسه برضه) غير متاح
قلت اتزانخ بقى و اطلب صداقة
و انا بفتح صفحتك لطلب الصداقة اكتشفت اني تطورت و اصبح هناك ثلاث اصدقاء مشتركين ****بيناتنا****
المهم
قلت لنقسي ياه ده المفروض يقبل بسرعة الصداقة (رغم اني متأكدة انه لو كان شعري اشقر فالحظوظ ستكون اوفر بكتير)
انا حاليا نسيت كنت هاكتبلك ايه كتعليق على الفيديو مع اني الصراحة كنت قد نويت اني افتح الرسالة ديه بيه ..يعني اقولك و الله بالنسبة للفيديو بلا بلا بلا بلا
و هنا نشوف حجم الضرر الكبير اللي حصل
و يمكن للسبب ده بالذات انت مش فاتح التعليقات لغير الاصدقاء اللي بتعرفهم بجد و بالحقيقة علشان تعرف تقييم تقييماتهم لبوستاتك
بعني يمكن لو تعرفني حقيقة و تعرف اني كنت بعتبر شريف عرفة في يوم من ذات الايام انسان عنده خيال..اعتقد اني لو قلتلك واوا رائع مش هتفرق معاك
احنا وصلنا فين؟
اووووووه اسفة
انا برغي كتير و ديه مشكلة
بس
المشكلة الحقيقية هتكون لو انك رفضت الطلب :))

هناك تعليق واحد:

  1. على سيرة طلبات الصداقة , هر رابط صفحتي ع الفيس :
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100004772505297

    ------------

    ما بدي ياك ِ تحكي مصري , بدي ياك ِ تبقي لألنا ... تضلي سوريّة يا إيبي ..
    ع فكرة شفتك بالمنام , رح بحكيلك بالإيميل ...

    ردحذف