expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

الأحد، 20 أبريل 2014

نشيد

ما الذي عليّ فعله
لأستحق كلماته
ما الذي عليّ تقديمه كقربان
ليستحسن النظر إليّ
إلى من اتجه
طلباً لرؤية محياه
أتكفيني الشموع المحترقة أمام القديسين
أم عليّ بالذبائح

ها أنا أمام مذبح الرب
ينهشني الجوع و الخوف
و الصمت

ها أنا أمام العليّ
أردد الغفران و الخلاص
و أصلي
لعيني المحبوب
طلبة

يا أيها الربّ العالي
إغفر للخطأة أمثالي
فأنا بحاجة إليك اليوم

أيها المخلص
انظر نحوي
فأنا في مهمّة

يا ربي اقبل صلاتي
لقد اوصاني بها المدلل
ابن الحيوة
و طفل الشقاء
ذلك المتوحش في السهول
عيناه تتقدان غضباً
يداه مغلولتان بالشوك
و فمه مصمّت
طلب مني الدعاء
فانصت لي
أيها العالي في ملكوتك
اسمع لي
فانا منذورة
لعينيه





هناك تعليقان (2):

  1. انا متابع حضرتك وتقريبا قريت نص المدونة
    ليا سؤال بعيدا عن الموضوع الرائع اللى قريته
    إسم حضرتك إيه؟
    الموضوع بالمناسبة مش تعارف خالص ولا انا جاي أستظرف
    هي حاجة مهمة فعلا تخص عمل من أعمال حضرتك
    شكرا جزيلا يا فندم :)

    ردحذف
  2. كاتب في البيو عندك
    Serial Killer
    و عايزني اقول اسمي ؟؟؟؟؟
    ما فيش مشكلة من ناحية الاسم بس اعرف الاول ليه
    و العمل اللي بخصوصه
    اصلي كتبت حاجة عن ست بتقتل جوزها و خايفة يكون هو ده الموضوع اللي يهمك
    :))

    ردحذف